Uslovi poslovanja

tacka.ba je registrirana domena firme Tačka d.o.o. Nosilac svih prava na internet stranici www.tacka.ba je pravno lice Tačka d.o.o. Prodajno osoblje Tačka d.o.o.vam garantuje vrhunsku uslugu pri kupovini, povoljne cijene i maksimalnu sigurnost kupovine. Korištenjem ovih stranica Krajni korisnik / Kupac potvrđuje da je upoznat i saglasan sa Općim uslovima poslovanja.

Pojašnjenje i korištenje termonologije

Prodavac – firma Tačka d.o.o., 71000 Sarajevo Krajnji korisnik – posjetilac internet prodavnice tacka.ba Kupac posjetilac web stranica tacka.ba koji popuni elektronsku narudžbu i izvrši plaćanje na jedan od sljedećih načina: kreditnom karticom, općom uplatnicom, virmanom, internet bankarstvom ili pouzećem.

Dostava

Tačka d.o.o. dostavu roba vrši putem dostavne službe Euroxpress d.o.o.. Robu isporučujemo isti ili naredni radni dan nakon što dobijemo potvrdu o plaćanju (kartično plaćanje, virman). Ukoliko ste odabrali da robu platite prilikom preuzmanja (pouzećem), u najvećem broju slučajeva roba se šalje isti dan, pod uvjetom da je naručena do 13h. Ukoliko se roba naruči poslije 13h, onda se isporuka vrši sljedeći radni dan.

Registracija korisnika i e-novosti (newsletter)

Registrovanim korisnicima nudimo mogućnost prijave na naš newsletter. Ukoliko niste registrovani korisnik ili kupac, a želite primati obavijesti od technomania.ba, to možete učiniti prijavom na newsletter koji se nalazi na početnoj stranici.

Pitanja i primjedbe

Sva Vaša pitanja ili eventualne primjedbe u vezi sa kupovinom u internet prodavnici tacka.ba možete dostaviti putem e-maila: prodaja@tacka.ba, a mi ćemo se potruditi da na Vaš upit odnosno primjedbe odgovorimo u što kraćem roku. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od maksimalno 15 dana.

Izjava o prikupljanju i zaštiti ličnih podataka

U pogledu zaštite ličnih podataka kupaca, Tačka d.o.o. se obavezuje da će pružiti zaštitu ličnih podataka kupaca koja podrazumijeva: prikupljanje i korištenje samo onih podataka kupaca/ korisnika koji su neophodni radi ispunjavanja naših obaveza, informisanje kupaca o načinu korištenja njihovih podataka, ostavljanje mogućnosti izbora kupcima kad je u pitanju korištenje podataka odnosno mogućnost izbora o tome da li žele da se njihovo ime koristi za potrebe marketiških kampanja. Osoblje firme Tačka d.o.o. kao i naši poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela privatnosti, a svi prikupljeni podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su našem osoblju samo radi neophodnosti obavljanja posla.

Izjava o sigurnosti plaćanja

  • Ukoliko ste se odlučili da platite pouzećem, onda novac uručite dostavnom kuriru i to tek kada ste proizvod dobili u svoje ruke, tako da ne postoji mogućnost prevare.
  • Ukoliko ste odlučili da platite virmanski, sve transfere radite putem banke ili pošte, koje opet garantuju da će transakcija biti obavljena bez prevare.
  • Ukoliko ste se odlučili da platite karticom, internet prodavnica technomania.ba koristi napredni sistem za siguran prihvat kartica putem interneta: PikPay i Unicredit,NLB kartice. Obradu kartičnog plaćanja na našoj web stranici povjerili smo firmi Moore i njihovoj sigurnoj Multipay univerzalnoj platnoj platformi. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša online prodavnica NIKADA ne dolazi u kontakt o Vašoj platnoj katici. Pored toga, podaci o Vašim karticama su nedostupni i sistemima za online prihvat kartica: PikPay, Intesa SanPaolo, MultiPay. Svi navedeni sistemi zadovoljavaju sve zahtjeve vezane za sigurnost online plaćanja. Sve informacije koje se prebacuju osigurane su sa naprednim SSL cerfifikatom koji posjeduje i internet prodavnica technomania.ba.

Cijene

Cijene su izražene u Konvertibilnim markama (KM), sadrže PDV. Cijena robe utvrđena je za svaki uređaj pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki uređaj podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se Tačka d.o.o. unaprijed izvinjava svojim kupcima jer će ih biti prisiljena obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni uređaj te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.

Akcijska prodaja

Firma Tačka d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene uređaje na akcijsku prodaju. Ti uređaji će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, tačno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebno trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl. Nakon isteka roka akcijske prodaje, firma Tačka d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Zaštita osobnih podataka

Tačka d.o.o. se obvezuje da će čuvati privatnost podataka svih korisnika WebPay servisa. Prikupljamo samo one podatke koji su nužni za kvalitetno pružanje usluga, te ih koristimo isključivo u svrhu autorizacije kreditnih kartica. Obvezujemo se da primljene osobne podatke nećemo davati na korištenje trećim osobama, te da ih bez pristanka korisnika nećemo koristiti za slanje reklamnih poruka niti u svrhu bilo kakvih marketinških akcija.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti

Reklamacija i povrat

  • U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.
  • Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili uređaj i iskoristili vaše pravo da ga zamjenimo sa drugim (ispravnim) uređajem. U ovom slučaju imate pravo da zatražite povrat novca, ili da uređaj zamjenite za drugi model. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojim je proizvod bio originalno isporučen.
  • U slučaju da je pošiljka/ambalaža oštećena nemojte preuzimati uređaj, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da uređaj se vrati prodavcu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novi uređaj.